God kväll

Jag promenerade som sagt upp till skolan för att hämta Julius, dom var uppe i bamba så jag fick gå dit.
Julius hade en tid hos skolsköterskan för att göra ett syntest så jag följde med dit. Det gick väl sådär-bra, han ska dit i nästa vecka för att göra om det. Julius vill ju ha glasögon så jag tror att det va därför han tramsade. Jag fick även veta de exakta siffrorna ( vikt och längd ) från sist när han va där.
072711 då var Julius 118 cm lång och vägde 19 kg

Sedan gick vi hem och satte i gång med pepparkaks-hus-bygget.
Så här blev det:
image352
Skevt som attan men Julius tyckte det va fint endå.

Slänger in en bild på utebelysningen oxå, ganska så dålig dock men endå.
image353
Det ser faktist inte klokt ut men mysigt, det är det.

Jenny ringde och undrade hur man viker en skjorta av en 20:a, det är ju inte världs-lätt att förklara per telefon?!!,
hon undrade väl egentligen mest över hur man får till armarna på skjortan ( den svåraste delen ). Jag sa fel kom jag på senare när jag givetvis va tvungen att testa i fall jag kom i håg hur man gör.
Så här blev den:
image354


Jag har ju slutat se på Prison break så om en halvtimme blir det Csi som visas på min tv.

Tjingeling.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker också att pepparkaks huset blev fint!
Det ska inte vara perfekt, då är det inget pepparkakshus...
Du får lära mej vikningen med 20:an.
Ha en bra dag
Hörs väl senare
Kram

2007-12-04 @ 08:17:28
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Jenny Spiik

Hallo

Hahha Rickard borde skola om sig från bygget och bli frisör...
Du blev ju jätte bra i håret.

Skall ni till Ullared?? Vad avudsjuk jag blir! Utav alla mina vänner så finns det ingen som vill sätta sin fot där... så jag kommer ju aldrig dit. För man vill ju inte åka ensam.
Men vi två kanske kan åka någon gång...säg bara till när du har tid och lust nästa gång.

Pepparkaks huset blev ju superfint!

Ojojoj, vad städat...det var annat när jag var där sist:)hihi.

Kramar Jenny

2007-12-04 @ 12:04:35
Postat av: Jenny Spiik

Och förresten Jag fixade 20:an // Jenny

2007-12-04 @ 12:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0