Fredag

Så var det Fredag igen.


I GÅR ( TORSDAG )
Jag fick som sagt rusa i väg för att hinna med bussen i går, jag hade tur och missade den inte.
På jobbet var det julpyssel högt och lågt. Förr om åren så tyckte jag att det var riktigt mysigt och roligt att pyssla med barnen, det tycker jag inte nu,

Efter jobbet åkte jag hem en stund till Maja, vi drack kaffe, spelade gammon och tio tusen. Resultatet blev 1-1 , varsin vinst och varsin förlust.

Vid halv 3 tog jag bussen hem och gick och hämtade Julius på skolan.
Jag plockade lite här hemma samt fick några julklappar inslagna.
Vi kollade på Bollibompa och gosade oss i soffan och lite käk på det.
Efter några rundor av julkalenderspelet så var det dags för Julius att hoppa i säng.
Jag kollade på Efterlyst och sedan insider och därefter upp, borsta tänderna och i säng med mig, kollade på Bones i sängen men somnade innan det var slut.

I DAG ( FREDAG )

Regnet öser ner, fy fan vilket tråkigt väder.. Det är svårt att känna någon julkänsla överhuvudtaget.
Har nu precis pipit runt i huset och plockat lite, bäddat sängarna och hängt uoo en tvätt. Ska slänga in en tvätt till, lika bra att köra på medans man e i gång.

I morgon sticker vi till Ullared. Undra om det är mycket folk? Det tror jag, men skit i det. Kundvagnarna är ju ganska så stora och rejäla så jag får väl mejja ner dom som är i vägen för mitt shopping-behov.

Okej, men ni får ha en bra dag i rusket.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0