Snart första helgen på denna terminen

Denna veckan verkar aldrig ta slut. Såååå  Seeeeg!
Åkte på en svettig spårvagn och en om möjligt ännu svettigare buss hem till Näset, släpade mig upp till fritids för att hämta Jullan. Vi kastade oss i sängen och lyssnade på Luftslottet, Jag låg i 2 minuter innan det ringde på telefonen.. Det var Johan, han ville bjuda Peter, Anna, Becca & Therese samt Christer och Gunilla på middag. Ok! sa jag och rusade upp för att röjja upp lite här hemma. Vid 18-tiden kom dom hit.
Vi började med att dricka lite dagens, hoppade därefter över till maten ( Africana ) proppmätta gick vi efter det på kaffet sen pös ligan hem och nu sitter vi i soffan och jäser.
Ska kolla på några avsnitt av Söderläge och sen ska jag pipa och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag förstår att du nu vill fira att första veckan är över! Tycker så synd om dej att det fina vädret kom när semestern var slut, men samtidigt blev det ju en hel del gjort i huset och det kan man ju undra om man orkat annars...
Ha en super helg
Saknar dej Kram

2007-08-10 @ 08:55:15
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0