Kanske har jag tahit mig vatten över huvudet..

Det här med kräftskivan........

Jag tycker ju att det är så roligt att fixa i ordning och grejja inför olika partaj, Denna gång är det tveksamt om jag tycker det. 
För det första så blir det fler pers än jag fr början räknat med och sen undrade mamma  om Patrik och Linda vart bjudna, det är dom inte sa jag, hon verkade tycka det var konstigt. Jag måste ju dra gränsen någonstans. Pappa och Anna är ju inte heller bjudna...
Johan jobbar ju hela tiden, kommer sällan eller aldrig hem innan 20. Vi har ju så mycket att göra innan nästa Fredag och jag behöver hans hjälp. 

Mamma ringde  ( MIN SNÄLLA MAMMA ) i veckan och frågade om Julius ville sova över hos henne nu på Fredag ( läs i morgon ) hon tänkte att om vi ( jag och Johan ) ville gå på kulturkalaset. Ja gärna sa jag ( tänkte inte på att Johan skulle jobba på Lördag ) jag frågade Marika om inte vi skulle gå, vi skulle höras i morgon om det....   Nu känner jag kanske borde vara hemma och ta vara på min barnfria kväll och passa på att röjja undan här hemma.  Om jag nu orkar vara barnfri. Jag vet nämligen inte om jag orkar åka fram och tillbaka hit och dit för att hämta och lämna Julius.

Nu ringde Johan och var käck i telefon, han undrade om jag hade gjort det eller detta hemma. - NEJ! INGET AV DET, Sen frågade han ifall jag var sur och om jag tycker att det är jobbigt att han jobbar så mycket ?????

Jag faller i hop i en hög på golvet av trötthet över hans dumma fråga.  

Nu är jag en sådan där lipsill igen...  

FY MALIN SLUTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0