Julius förklarar hur man kysser

¤ Två människor
¤ En av dom ska gapa
¤ Den andra gör en pussmun ( in i den andras mun )
¤ Båda lutar på huvudena
¤ Sen fladdrar man med "Kropps-lungorna"
( Jag frågade - Vad är det?  - Det är det längst inne i munnen som hänger ner, som en sandsäck liksom )

Det är faktiskt ganska äckligt att kyssas för tänk att den ena pussar IN i den andras mun liksom..
Han rös när han berättade om detta hemska..
 
Jag kunde inte hålla mig utan va tvunden att säga att - Ibland så använder man tungorna inne i varandras munnar också..  Stackars pojk, han höll på att svimma av äckel och sa - Jag ska aldrig kyssas


Kommentarer
Postat av: Maja

Ha haa ha...
Vi får väl se hur det blir med kyssandet om några år!
Tack för inbjudan till kaffet, såg det dock inte förrän nu (15.05)så promenaden är redan avslutad.
Såg även mailet och ska tänka på detta med kläderna.
Kram

2007-08-22 @ 15:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0