hemma

På väg hem  när vi åkte förbi Kannebäck såg vi att det pågick en  match på Kannebäcksplan. - Sväng in Johan sa jag - Becca spelar! Jag hade sett Peter & Annas bil det var därför jag visste.
Dom spelade andra halvlek när vi kom och vi hade turen att få se BECCA GÖRA ETT MÅL.
Julius var och hälsade på kossorna medans vi såg klart på matchen / pratade med Anna och hennes föräldrar, jag förhörde mig om hur det var med Peter, han har ju blivit av med gipset nu. Det verkade vara ok med honom.
Jag tycker att det är gott för Peter att slippa ha en klumpfot nåt mera.
 I vilket fall som helst så ...VANN  NÄSET MED 2-0....  HEJJA! HEJJA! 
Vi åkte hem, Julius gick och lade sig  ( somnade nästan på en gång ), vi slappar i soffan och Plopp lever rövare i buren.
 
Det blir tydligen inget mer måleri för en snickare ska komma och sätta upp plank på toan fast i och för sig så ska ju det målas, vet dock inte om man bör göra det innan eller efter uppsättning...  Hmm

Nu ska jag i alla fall hoppa i sänga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0