Guuud vad seeg jag är på det här

Kort info om föregående dagar..

Måndag:

Katastrof på morgonen då Julius absolut inte ville gå till skolan. Han var förtvivlat ledsen när jag lämnade varpå jag lipade som en gris hela vägen till jobbet.. Jag ringde dock senare för att kolla hur det var, då var det bättre, han var inte ledsen längre iaf.
Farmor och farfar hämtade på skolan och passade tills vi kom hem. Gunilla hade städat lite granna hemma.
TACK för det!!
( Väskans inköpsdag )


Tisdag:

Att det gick bra att lämna Julius i dag känns som om att det beror på att jag kunde säga att det var mormor som skulle hämta i dag, men vad vet jag?
Jobbade hela dagen ( sen ) Mamma hämtade Julius på skolan.  Julius hade blivit sur när han insåg att dom inte skulle hem till mamma. Jag kom hem runt 17.45 då blev han sur en gång till för han ville vara ensam med mormor.
Anna-maja kom förbi och lämnade cykelnyckeln, Jag bjöd på kaffe, gammon & 10 000 samt lite tjöt.
Johan kom hem vid 19.30 då hade Julius precis somnat, Gott att han för en gång skull somnar i tid.


Onsdag:

Jullan var pigg och utvilad när vi väckte han i morse, Tänk om man kunde få han i säng 19.30 varje kväll, om han kunde förstå att allt blir så himla mycket lättare då.
Det gick bra att lämna Julius i dag med, han verkar köra vart tredje dag.
Jag jobbar mellan-pass i dag sen är det hem och tvätta som gäller. JIPPIE!!

Det blev ingen tvätt i dag, det blev en tur till Freeport för att leta bröllopsklänning ( TYVÄRR INGEN VIT ) i stället.
gick igenom alla affärer där utan att hitta någon bra  PERKELE!!
Ett par klassiska Adidasjoggingbyxor ( mörkblå med vita ränder på sidan ) till Julius samt varsin meny på Mackan va det enda som vi fick lägga pengar på.
Sedan hem - in i duchen - ligga på soffan - nana kudden


Kommentarer
Postat av: maja

Visst är det tur att man har tvätt och städning att sysselsätta sej med jämt. För att slappa och läsa en bok eller lösa korsord är ju för tråkigt!
Ha en bra dag på jobbet.

2007-08-29 @ 10:08:10
Postat av: Tessan

Hade en tvätt&städ dag igår,kan villigt erkänna att det finns roligare saker att göra.
Hoppas du får en bra dag iaf.

2007-08-29 @ 11:01:50
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Malin

TACK! TJEJJER!!

2007-08-29 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0