Första dan ( Bara ett år kvar till nästa semester )

Gunilla kom hit i morse, hon följde med Julius till fritids och var med han där på förmiddagen.
Jag åkte med Christer till jobbet.. Det var segt att jobba trots att det inte var så många timmar. Jag suckade typ hela tiden.
Efter jobbet åkte jag hem och gick och hämtade Julius på fritids.
Försökte att få med han ner till havet  men nej då! Han totalvägrade.
Jag drog på mig bikinin och satte mig tillrätta i solstolen i trädgården i stället. Jag och Julius tog ut buren med Plopp i och städade den.  Mamma kom hit en stund sen såg vi på bolibompa.
Sen kom Johan hem och vi bestämde att vi skulle ta en promme ner till havet för ett kvällsdopp.

Här kommer en bild på Plopp

image151

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken liten söting, kan tänka mig att Julius är nöjd.

2007-08-07 @ 09:46:07
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0