Efter en totalt sömnlös natt

så tycker jag att jag är värd en liten gåva från mig själv....
Jag tyckte iallafall det VÄLDIGT MYCKET när jag var inne på marimekko på rasten.
Så så blev det. Den snälla Malin kom fram och köpte denna till den trötta,griniga och sura Malin.
Den snälla tyckte väl antagligen Jättesynd om den trötta som har ont i magen av det som man behöver pappersskott till.
Ska se om jag hittar en bild på nätet annars så fotar jag den när jag kommer hem
   Den beiga fast RÖD ( såklart! vad annars? ) 
Jag fotar den nog endå sen för denna bilden var ju inte speciellt bra...

Nu är jag glad som en choklad.
TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!
Den var du absolut värd! En annan är storförbrukare
av papperskott nu för tiden så jag vet, inget kul!
Jag tackar för tummarna i morgon, och tackar gärna ja till en dejt med kameran vid havet någon dag snart, kankse jeans väskan kan komma till användning igen (",)
Kram vi hörs

2007-08-27 @ 15:42:39
Postat av: Tessan

Alltid kul & belöna sig själv, jag är grymt duktig på att hitta argument vid sådana tillfällen.
Krya på sig.

2007-08-27 @ 20:53:37
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Malin

TACK!

2007-08-28 @ 07:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0